- See more at: http://www.all4blogs.gr/arthra/kante-aytomata-ta-exoterika-link-na-anoigoyn-se-neo-parathyro#sthash.CzJeFc1E.dpuf Counting SMiLES: Ατίθασα νιάτα

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Ατίθασα νιάτα

Θυμάμαι όταν ήμουν νέα, πολύ πολύ παλιά........



Εντάξει βρε παιδιά, μην πάτε τόοοοοοσο παλιά.......δεν είμαι και αντίκα:)  

Μιλάμε για την εποχή που ήμουν μεταξύ 13-18 ετών (δηλαδή την κιτς-ρετρό εποχή των 80s), με τα πολλά πάρτυ όπου χορεύαμε μπλουζ, rock&roll, παίζαμε "πλάτες" και "μπουκάλα" και περιμέναμε με ταχυκαρδία να σταματήσει η άτιμη η μπουκάλα σε μας και στο υπέροχο αγόρι που αγαπούσαμε κρυφά!  Περιττό φυσικά να σχολιάσω τα τραγικά χτενίσματα που είχαμε με τα κοκκοράκια που τα βλέπουμε τώρα στα παλιά μας άλμπουμς και γελάμε, καθώς και τα ρούχα με βάτες που ήταν τότε τόσο "in"!   Διαβάζαμε Μανίνα και Κατερίνα, είχαμε αφίσες του Ράλφ Μάτσιο, φορούσαμε κολώνια 4711 και λατρεύαμε τα All star μποτάκια μας αλλά και τα Dr. Martens.

Αθώοι που είμασταν τότε οι έφηβοι.  Σε αυτές τις ηλικίες δεν έβλεπες τα παιδιά να καπνίζουν, να βάφονται τόσο έντονα, να κρατάνε ένα φραπέ/freddo στο χέρι και να φέρονται σαν ενήλικες.  Πολλές φορές θυμάμαι, παίζαμε τα "μήλα" στο δρόμο παρόλο που είχαμε πιά θεωρητικά μεγαλώσει.  

Περνούσαν τα χρόνια, ενηλικιώθηκα, έβγαινα στα clubs με την παρεά μου.  Μια μεγάλη παρέα από αγόρια και κορίτσια (με πολλούς από αυτούς έχουμε ακόμα επαφή αν και έχουν αλλάξει οι ζωές μας).  Το πρωί σχολή, το βράδυ ξενύχτι.  Περνούσαν τα χρόνια, το πρωί δουλειά, το βράδυ ξενύχτι.  Πέρασαν τα χρόνια........κοιμάμαι από τις 10 και μη μου πεις να ξενυχτήσω και την άλλη μέρα να ξυπνήσω πρωί!  Τα βλέφαρα κλείνουν, το σώμα καταρρέει.  Γεράματα!


Ήμουν η πρώτη από την παρέα που έμαθα να οδηγώ. Ήταν πάντα το όνειρό μου. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα μάθω να οδηγώ αμέσως μόλις ενηλικιωθώ.  Έκλεισα τα 18 την 9η Ιουνίου.  Την 10η είχα πάει να βγάλω δίπλωμα!  Μου πήραν οι γονείς μου κι ένα σαραβαλάκι το οποίο ξεπάτωσα για 3-4 χρόνια μέχρι που πήρα το πρώτο ΔΙΚΟ μου αμάξι με τα ΔΙΚΑ μου χρήματα.  Τι τράβηξαν αυτά τα καθίσματα του Nissan....  Αν είχαν στόμα να μιλήσουν θα βογγούσαν!  Όχι για τα πονηρά που σκέφτεστε αλλά γιατί στριμωχνόμασταν 6-7 άτομα στο σαραβαλάκι μου.  Τι γέλια κάναμε.  Τους μάζευα όλους για βόλτες και clubbing και μετά τους επέστρεφα στα σπίτια τους, περιμένοντας να μπουν μέσα κιόλας.  Γυρνούσα τελευταία πάντα αλλά δεν φοβόμουν. Ήμουν ατίθασο νιάτο (και η εποχή σαφώς καλύτερη).   Άλλες φορές παίρναμε πίτσες και μπύρες και σκαρφαλώναμε στο φάρο στη Μαρίνα Αλίμου και βλέπαμε τα κότερα και τη θάλασσα τραγουδώντας ή φλερτάροντας..."ο Κώστας σε γουστάρει" "Θέλεις να τα φτιάξουμε?" "Τα έχεις με κάποιον?" (μη βαράτε....αφου αυτά ήταν τα must της ηλικίας μας!).


Σαν ατίθαση νέα και εγώ, τις έκανα τις τρέλες μου. Αλίμονο κιόλας!  Δεν γίνεται να τις αναφέρω γιατί είμαστε και family-parenting blog και θα παρεξηγηθούμε.   Θυμάμαι έντονα ένα χειμωνιάτικο σαββατόβραδο, θα πηγαίναμε σε ένα μπαράκι στο κέντρο με την κολλητή μου (νυν κουμπάρα+νονά του γιού μου).  Ελεύθερες κι ωραίες (και ταπεινές!).  Κίνηση στην Πανεπιστημίου, ιδανική στιγμή για γκομενιλίκι δεξιά-αριστέρα με τα άλλα αυτοκίνητα (μην ακούω "τς τς τς" ....εσείς δεν τα κάνατε?), αλλά με κλειστά παράθυρα γιατί δεν ταίριαζαν τα τραγούδια που ακούγαμε με το καμάκι!  Είχαμε στη διαπασών το......."Ένα το χελιδόνι" (μας είχε πιάσει μια τρέλα τότε με τα αντιστασιακά)!    Σ'ένα από τα αυτοκίνητα ήταν δύο "τεκνά" με τζιπ!  Νέες και αθώες τότε (τονίζω αθώες), θαμπωθήκαμε.  Αρχίσαμε να μιλάμε με τα αγόρια (έχοντας αλλάξει μουσική φυσικά) και μας προσκαλούν για ποτό κάπου στην Κηφισιά. Πάμε και εμείς τα βούρλα.  Αρχίζουμε να συνομιλούμε, αποδεικνύονται τα "τεκνά" για "τα μπάζα".  Αδιάφορα πλουσιόπαιδα γύρω στα 30 που δεν είχαν δουλέψει ποτέ και τα μόνα τους ενδιαφέροντα ήταν οι γκόμενες, τα ρούχα και τα ακριβά αμάξια.  Ξενερώσαμε τόσο πολύ αλλά είμασταν και Κυρίες και δεν θέλαμε να τους παρατήσουμε χύμα.  Πάει τουαλέτα η Ελένη, παίρνει τη μαμά της τηλέφωνο, συνεννοείται και επανέρχεται.  Μετά από 10' χτυπάει το τηλέφωνο και Ω τι κρίμα...η γιαγιά της Ελένης έπαθε εγκεφαλικό και έπρεπε να πάμε εσπευσμένα στο νοσοκομείο (τις συγχωρεμένες τις γιαγιάδες μας τις είχαμε αρρωστήσει εκατό φορές όπως θυμάστε και σε ένα από τα προξενιά μου).

Οι δεκαετίες αυτές της ζωής μου ήταν από τις ομορφότερες.  Έχω τόσο πολλές αναμνήσεις που αν τις γράψω όλες θα έχουμε πάλι μια μεγάλη ανάρτηση (στο τσακ τη γλυτώνουμε)!  Σας αφήνω λοιπόν εδώ, στις δικές σας αναμνήσεις, να αναπολείτε τις δικές σας χρυσές δεκαετίες και να μου γράψετε αν θέλετε κάτι που θυμάστε έντονα από όταν ήσασταν πολύ νέες (τονίζω το "πολύ" γιατι πολλές είστε ακόμα πολύ νέες).  Εμείς οι υπόλοιπες όχι πολύ νέες ας μην πέφτουμε.....περνάει ακόμα η μπογιά μας! Τρίζουν τα πατώματα στο διάβα μας! Αμ πως!).

Κλείνω, αφιερώνοντάς σας δύο αγαπημένα κομμάτια των παιδιών μου αλλά και δικά μου από εκείνες τις εποχές.  Όπως πολλές από εσας τις μανούλες, έτσι και εμείς, καθόμαστε και βλέπουμε τραγούδια και video clips στο you tube με τα παιδιά και μετά χτυπιόμαστε στο χορό κάνοντας και φιγούρες!  Ο μπαμπάς μας δεν συμμετέχει, μας κοροιδεύει και με τραβάει βίντεο για να με εκβιάζει ότι θα τα ανεβάσει στο you tube!

Αγαπημένο της Αναστασίας γιατί βλέπει ασκήσεις που κάνει στην ενόργανη και λατρεύει τη μουσική και το χορό, το What a feeling.


Αγαπημένο του Παναγιώτη που μου το ζητάει ως εξής "Μαμά, βάλε μου αυτό με τους τρεις μαλλιάδες που περπατάνε και τραγουδάνε Στέιν Λαλάϊν".



Σας εύχομαι έναν υπέροχα ρομαντικό και ηλιόλουστο Φλεβάρη!!


Photos via, via, via, via, via, via, via

100 σχόλια:

  1. ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΣ !!!!!!!!!!!ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟΥΣ !! ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΙΝΑ !!!!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου γλυκιά μας δασκάλα! Είμαστε δηλαδή της ίδιας συνομοταξίας περίπου. Τώρα έχει το COSMOPOLITAN ενώ εμείς Μανίνα και ξερό ψωμί:)
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες αναμνήσεις!
    Τη δεκαετία το 80 ήμουν μικρή, αλλά ήταν από τις αγαπημένες μου! Ειδικά η μουσική, Bon Jovi κλπ. Άκουγα τις κασέτες του αδερφού μου!
    Κι εγώ βάζω το Staying alive και ακούμε με το Μιχάλη!
    Γράψε μας κι άλλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εσύ είσαι από τις "πολύ νέες" Demi!!! χα χα χα
      Bon Jovi αγαπημένος όλων των εποχών ο άτιμος! Τόσα χρόνια πέρασαν και ακόμα τον αγαπάνε οι νέες γενιές.
      "Κασέτες"!!! τι μας θύμισες! Τις είχα ξεχάσει αυτές:)
      Τελικά και οι Bee Gees μεγαλώνουν γερά παιδιά από κούνια!!!!

      Διαγραφή
  3. Βρε τι μου θύμισες απόψε! Και τι τραγουδάρα έβαλες; Staying alive;;;;;;;;;
    Εγώ σαν πιο μεγάλη, πιτσιρίκα μου, θυμάμαι πολλά αλλά δεν έχω δύναμη άλλη απόψε...
    Ένα διάλειμμα από το γράψιμο έκανα!
    Τούτο μόνο θα αφήσω εδώ: στην 5μερη ήμουν μαζί με τον Έρωτα( τον παντρεύτηκα κιόλας μετά από πολλά πολλά χρόνια!) και δεν νομίζω να είδα πολλά από Κέρκυρα αφού είχα μάτια μόνο για αυτόν!
    Αχ τι μου θύμισες Δημητρούλα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το κοριτσάκι μου!!! Καλά, τι είπες τώρα....5ημερη! Μεγάλο κεφάλαιο!!! Κέρκυρα αγαπημένη με τον Ερωτα??? Τόσο παλιός δηλαδή? Μας έχεις μιλήσει για τον Έρωτά σου αυτόν, αλλά δεν ήξερα ότι τον παντρεύτηκες κιόλας! Δηλαδή τρομερό love story!
      Σου εύχομαι πάντως και το πιστεύω απόλυτα, να βρεις ένα καινούριο fresh love που θα σε ξεσηκώσει!!! Ψάχνε εσύ, θα ψάχνω και εγώ από εδώ και θα στον στείλω πακέτο με εκείνο το ΚΤΕΛ που λέγαμε:)

      Διαγραφή
  4. Χα χα χα Στέιν Λαλάιν τα λατρεύω τα μικρά με τα ωραία τους! Τους Ντιουκς που μπαίνανε από το παράθυρο που τους πας; Κάντυ; Ουράνιο Τόξο; Φρουτοπία; Χιλιοποδαρούσα κανείς;;;
    Καληνύχτα, ελπίζω να μη σε ξαναφούντωσα!!! Φιλάκια (ακόμα γελάω με τους μαλλιάδες!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ομιλούμε το αγγλικό ακόμα στα 5 μας. Το μεταφράζουμε εις τη νηπιακήν γλώσσα. Χα χα χα
      Εσύ βρε Μάρω μας πήγες ακόμα πιό μακριά. Φυσικά και βλέπαμε Κάντυ κάντυ και Χάιντυ και Ουράνιο τόξο και Φρουτοπία και Νιλς Χόλγκερσον και Ντιούκς!!! Αυτά θέλουν άλλη ανάρτηση, τεράααααστια:)
      Καλημερούδια και καλή εβδομαδούλα!!

      Διαγραφή
  5. αχ βρε Δημητρούλα τι μου θύμισες βραδιάτικα...Να είχα ώρες να σου γράφω και πάλι δεν θα έφταναν...Κι εγώ η πρώτη της παρέας που είχα αυτοκίνητο...Και στο δικό μου έμαθαν όλοι οι υπόλοιποι...χαχα!! από τα δικά μου αγαπημένα τραγούδια αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=FL0bjwez8mg
    πολλά πολλά φιλιά και μια υπέροχη καινούρια εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιδάκι είμασταν οι πρώτες σωφερίνες της παρέας μας δηλαδη??? Χα χα χα.
      Μπήκα να ακούσω το κομμάτι σου, πολύ ερωτικό και συναισθηματικό, σαν και σένα!!!
      Καλημέρα όλη μέρα σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  6. Και τα 90 s κάπως έτσι ήταν!!! Πολυ όμορφη περιγραφή κ καταπληκτικές αναμνήσεις! Απολάμβανω τόσο πολυ τις αναρτήσεις σου!!!! Είσαι πολυ γλυκιά κ σε όλα σου τα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Σταυρούλα και στα 90s κάπως έτσι ήταν τα πράγματα. Αθώα και ξέγνοιαστα. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα λόγια σου. Έχεις και τη μετακόμιση κιόλας και είμαι σίγουρη ότι τρέχεις με 1000!
      Καλή δύναμη σου εύχομαι κουκλίτσα!

      Διαγραφή
  7. Οι μαλλιάδες που τραγουδάνε Στειν Λαλάιν?? Χαχαχα... λιώνω... Η δεκαετία των 80's ήταν από τις ωραιότερες εποχές από πολλές απόψεις!!! Μουσική, μόδα... Μη γελάς, εγώ τρελαίνομαι!!! Αν είχες fb θα το είχες διαπιστώσει από τις δημοσιεύσεις μου... :P
    Χαίρομαι που τις πρόλαβα αυτές τις εποχές, γιατί και στα 90's που έζησα εγώ αυτά που περιγράφεις, κάπως έτσι ήταν!!! :)
    Πολύ απολαυστική η ανάρτησή σου!!! Σου το αφιερώνω λοιπόν:
    http://www.youtube.com/watch?v=MCOrtJMQmVs

    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροκού μου εσύ! Άκουσα τη ροκ μπαλάντα σου. Ήσουν και εσύ τρελό νιάτο ε??
      Η μουσική τότε ήταν όντως μαγική αλλά η μόδα βρε Φωτεινή...άστα να πάνε! Χα χα χα
      Φιλάκια τρελά και να έχεις μια σούπερ εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Δημητρούλα μου έχω βραβειάκι για σένα... Σε περιμένω από το blog μου!!!
      Φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  8. ξέχασες την tosca!!!!!-))))))))))))))
    αχ..βαχ...έζησα και εγώ την ανέμελη αθώα εποχή.Χεράκι χεράκι....φλερτ...όχι κινητά...όταν έφυγα στα 18 και ζούσα μόνη,δεν κλείδωνα,δεν είχαμε τον σημερινό φόβο.Ξημεροβραδιαζόμουνα στην Ντίσκο και χόρευα(86'και μετά)Και τα τραγούδια???Χαίρομαι που και ο γιος μου(17,5 ετών)τα ακούει!!Και πόσα άλλα...Και εσύ δεν πέρασες άσχημα!!!!
    Πολλά φιλιά,τα κομμάτια σου σούπερ όπως και οι φωτογραφίες επάνω-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω πωωωωω! Tosca!!! Τι είπες τώρα!!! Όντως την ξέχασα Christa.
      Αυτό με το κλείδωμα πόσο αλήθεια. Παλιά κοιμόμασταν στις βεράντες τα καλοκαίρια, τώρα ούτε γι'αστείο.
      Δεν είναι συγκλονιστικό να μεγαλώνουν τα παιδιά μας ακούγοντας την ίδια μουσική που ακούγαμε και εμείς??? Να σου ζήσει ο γίοκας σου ετών 17,5!!! Ολόκληρος άντρας δηλαδή!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφες αναμνήσεις!!
    Έτρεχα και εγώ στα περίπτερα για την Κατερίνα και το Αφησόραμα! Είχα μεγάλο κόλλημα με τους Backstreet boys και όλο το χαρτζιλίκι μου το ξόδευα στα περιοδικά με τα πόστερ τους... Το μόνο μου άγχος εκείνη την εποχή- να προλάβω το περιοδικό πριν εξαντληθεί!! Ξέγνοιαστη περίοδος!

    Καλή εβδομάδα, Δημητρούλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αναστάκι ανήκεις στις "πολύ νέες" και με 3 παιδιά περικαλώ:) Backstreet boys λοιπόν για την Αναστασία μας. Αυτό το άγχος με τα περιοδικά τελικά το είχαμε όλες οι λυσσασμένες!!!
      Φιλάκια στα πιτσιρικάκια σου και καλή εβδομαδούλα!!!

      Διαγραφή
  10. όμορφα χρόνια....!!!!!!!!πολύ όμορφα....
    μακάρι και τα παιδιά μας να ζούσαν σε τέτοια εποχή...!
    τον τελευταίο καιρό πολλές συζητήσεις και σκέψεις για την εποχή εκείνη.....τυχαίο?.........δε νομίζω!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν είναι τυχαίο Ράνια μου. Επειδή λοιπόν να γυρίσουμε πίσω τα παιδιά μας στα χρόνια εκείνα δεν μπορούμε, τους μεταφέρουμε με τη μουσική, τις αναμνήσεις μας.
      Και από μένα πολλά πολλά φιλιά και σ'ευχαριστώ για τον ΥΠΕΡΟΧΟ κορμό που μοιράστηκες μαζί μας!!!

      Διαγραφή
  11. Πραγματικά, έπρεπε να μεγαλώσουμε για να καταλάβουμε τι είχαμε. Δεν θα σχολιάσω κάποιο σημείο από τα "νεανικά" μου χρόνια...σε συνάρτηση με όσα λες, θα σου αναφέρω πως χτες πήρα το βαφτιστήρι μου στα "Λάχανα και Χάχανα" όπου πέρναέι μνμ στα παιδιά σχετικά με τα κινητά, τους υπολογιστές και την αποβλακομάρα που παθένουν από τις πολλές ώρες! Και όταν είπα, όταν γυρίσαμε στους κουμπάρους ότι εγώ θα είμαι "ρετρο" στο παιδί μου, μου είπαν ότι δυστυχώς δεν μπορείς να τα αποφύγεις αυτά τα πράγματα. Οπότε ας έχουμε εμείς κριτήριο για τα παιδιά, να λέμε (λέτε) και κάνα όχι, μιας και υπήρξαν καλύτερες εποχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτική η παράσταση που πήγες το βαπτιστήρι σου αγαπημένη μου.
      Αυτή η εμμονή με την τεχνολογία και τα μικρά κυρίωσ παιδιά, ούτε εμένα με εκφράζει. Θεωρώ ότι δεν έχει τίποτα να τους προσφέρει. Αντίθετα το παιχνίδι στις γειτονιές κ στις παιδικές χαρές είναι ότι καλύτερο!!!

      Διαγραφή
  12. Γράφεις το εξής :
    "Πάει τουαλέτα η Ελένη, παίρνει τη μαμά της τηλέφωνο, συνεννοείται και επανέρχεται. Μετά από 10' χτυπάει το τηλέφωνο και Ω τι κρίμα...η γιαγιά της Ελένης έπαθε εγκεφαλικό και έπρεπε να πάμε εσπευσμένα στο νοσοκομείο (τις συγχωρεμένες τις γιαγιάδες μας τις είχαμε αρρωστήσει εκατό φορές όπως θυμάστε και σε ένα από τα προξενιά μου)."
    ....υπήρχαν κινητά τότε; γιατί αν υπήρχαν τότε δεν μιλάς για την δεκαετία του '80.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρούλα και καλώς ήρθες. Μάλλον δεν διάβασες και πολύ καλά. Έγραψα ότι στη δεκαετία των 80s ήμουν μεταξύ 13-18. Συνεχίζω την αφήγηση γράφοντας "τα χρόνια περνούσαν". Το σκηνικό που περιγράφω είναι γύρω στο 2000. Τα πρώτα κινητά βγήκαν το 1994 αν θυμάμαι καλά.
      Να έχεις μια όμορφη μέρα.

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Δήμητρα και καλή εβδομάδα! Τι υπέροχη ανάρτηση!!! Πόσο σε καταλαβαίνω μια από τα ίδια κι εγώ... ειδικά η τρέλλα για το αυτοκίνητο... μεγάλη!!! Εγώ ήθελα και τηλέφωνο στο αυτοκίνητο...χαχαχα
    Υπέροχη η ανάρτησή σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κική μου! Πολύ χαίρομαι που κυκλοφορούν πολλές σωφερίνες ανάμεσά μας. Και με τηλέφωνο περικαλώ:)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Στειν Λαλαιν??? τελειοοοοοοοοοοοοοοοο!
    βρε που πας και τα θυμασαι αυτα νεο παιδι! δεν εχουν περασει δα και τοσα πολλα χρονια
    δηλαδη στα 80 σου τι θα θυμασαι;;;
    μια χαρα ηταν τοτε μια χαρα μπορουμε να κανουμε και το τωρα! με λιγο περισσοτερη προσπαθεια ισως ενω τοτε εβγαινε απο μονο του....

    πολλα φιλια τρελογκα μου! και οσο εχεις την τρελα σου ολες οι εποχες ομορφες θα ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε με τρέλα δυνατά Μάχη!!!! Συμφωνώ απόλυτα!
      Και βέβαια μπορούμε να περνάμε καλά κάθε εποχή εφόσον κρατάμε τα θετικά της. Οι αναμνήσεις της αθωότητας εκείνων των χρόνων ομως είναι σκέψεις που δεν μπορώ να αβήσω.
      Φιλάρες γλυκές στο μουτράκι σου:)

      Διαγραφή
  15. Τρελοκομείο ως νιάτο.. Τρελοκομείο και ως μαμά.. Ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτιμη Χριστίνα γέλασα πολύ με το σχόλιό σου:) Είσαι τρομερό μαμούνι!!!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα μαθητριούλα μου!
    Πολύ νοσταλγική η ανάρτησή σου (μήπως φταίει η δικιά μου μηλόπιτα;)
    Εγώ με τις περιγραφές σου θυμήθηκα το πρώτο senenteen που αγόρασα και το φύλαγα σαν θησαυρό στο γραφείο μου μη μου λερωθεί και μην τσαλακωθεί! Πιο πριν με τη μανίνα δεν το συζητώ!!!ονειρευόμουν ότι κάποτε θα είχα και εγώ ένα μικροσκοπικό ανθρωπάκι για φίλη!!!
    Μουσικές δε θα σχολιάσω πολλά.....Duran Duran και ξερό ψωμί! Είχα όλη τη συλλογή: κασετίνα, τσαντάκια, ντοσιέ κλπ κλπ. Τραγικό κόλλημα που θέλω να ξεχάσω; Αφίσα του μελαμψού τότε Michael Jackson με καραάφρο μαλλί, στον τόιχο πάνω από το κρεβάτι μου(omg!!!!!) Ο αδελφός μου ήθελε να με εξορίσει χα χα χα. Αυτά και τόσα αλλά....ρούχα με βάτες, πουκαμίσες με ζώνη στη μέση, μοβ σταράκια λατρεμένα....άσε δε θα τελείωσω ποτέ...
    Καλή εβδομάδα να έχουμε Δημητρούλα μου και ας κρατάμε τις αναμνήσεις αλλά και την ίδια εφηβική διάθεση όσων χρονών κι αν πάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Relax" Θεανούλα μου με τους λατρεμένους Duran Duran! Ξέρεις εσύ:)
      Ακόμα τους ακούω και υποκλίνομαι. Πέθαινα για το Wild boys τότε και το ιδιαίτερο για την εποχή video clip.
      Θα πέθαινα κιόλας να σε δω Δασκάλα μου με μαλλί κοκκόρι, βάτα και πουκαμίσα με ζωνη στη μέση! Την ειχα ξεχάσει αυτή την τάση:)
      Ας κρατάμε λοιπόν τις αναμνήσεις αυτές με αγάπη και ας χτίσουμε καινούριες για τα δικά μας παιδιά!!!

      Διαγραφή
  17. Αχ πόσα μου θύμησες!!!!! Το πρώτο μου βάψιμο, ο πρώτος έρωτας, το πρώτο φιλί, το συγκρότημα με τα κορίτσια στο σχολείο, το love bites ( το θυμάται κανείς;), τα πάρτυ και τα μπλούζ, οι τρέλες στην γειτονιά με την παρέα ( ναι μαζευόμασταν στα σκαλιά της πολυκατοικίας που έμενα και μένω κάθε μέρα στις έξι και ήμασταν πολλοί και η γειτονιά γέμιζε από γέλια και φωνές.....αχ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Ελένη!!! Είδες τι ξέχασα;;; Εμ γι'αυτό σας έχω και σας!!!
      Το πρώτο φιλί...
      Οι τρέλες στη γειτονιά!! Τα σκαλιά της πολυκατοικίας που καθόμασταν με τια ώρες κ λέγαμε λέγαμε λέγαμε....
      Βρε άτιμη, είχες και συγκρότημα στο σχολείο;;; Είσαι άπαιχτη!!!
      Τα love bites δεν τα θυμάμαι ομολογώ. Θα τα γκουκλάρω:)

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος4/2/13

    Το διάβασα βιαστικά, θα το ξεψαχνίσω αργότερα. Θέλω φώτο με κοκοράκι μαλλί και μπλούζα βάτα, παρακαλώ!
    Με καλέι το καθήκον. Θα επανέλθω όμως. Δεν θα το αφήσω έτσι...
    Ματίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ru crazy???? πήγαινε στα 4 τέκνα σου και άσε τα ντοκουμέντα τώρα:)

      Διαγραφή
  19. Γλυκιές αναμνήσεις! Αλλά δεν ξέρω γιατί δνε θα ήθελα να ξαναγυρίσω! Είμαι πολύ καλά εδώ που είμαι! Ειλικρινα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεία σου Cathy μου γλυκιά! Αγαπάμε τις αναμνήσεις μας αυτές γιατί περάσαμε όμορφα. Και τώρα περνάμε μαγικά αφού έχουμε κάνει τοσα πολλά όλα αυτά τα χρόνια και έχουμε τη δική μας οικογένεια.
      Η κάθε εποχή έχει τα καλά κ τα κακά της. Αν με ρώταγες όμως σε ποιάν θα ήθελα να μεγαλώσουν τα παιδιά μου, θα σου απαντούσα τότε:)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφες αναμνήσεις ξύπνησες στην παρέα! Εγώ όμως τι να σου πω Δημητρούλα μου, ούσα μόνο εικοσιτεσσάρων Δεκεμβρίων; Εγώ είμαι έφηβη των '90s, οπότε δεν καταλαβαίνω και πολλά από αυτά που γράφεις. Είμαι η μικρούλα της παρέας, αλλά έχει ειλικρινά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μαθαίνεις πως περνούσατε η προηγούμενη γενιά στα '80ς. Πάντως ό,τι ξέρω, το ξέρω από ταινίες.

    Χαχαχα!!!!!!!!!!!!! Φιλάκι στο μαγουλάκι!

    Με τη σημερινή σου ανάρτηση επιβεβαιώθηκε η υποψία μου ότι ήσουν πολύ ατίθασο νιάτο! Άκου εκεί να σας "την πέσουν" ΒΠ αγοράκια στην Πανεπιστημίου και να βρεθείτε στην Κηφισιά για ποτό. Που πας ρε καραμήτρο; Αντί να τους τραβήξετε εσείς προς Εξάρχεια μεριά, σας βρήκαν μικρές και αθώες παιδούλες και σας τραβήξανε στα μέρη τους; Τσ τσ τσ...Απρόσεχτες πολύ! Πάλι καλά που τύχατε σε καλά παιδιά και δε σας αποπλάνησαν.

    Κλείνω, αφιερώνοντας σου δύο αγαπημένα τραγούδια της κόρης μου (και δικά μου) από εκείνες τις εποχές. Της τα βάζω στο youtube και χορεύουμε μαζί:
    - Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει
    - Γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης

    Και τώρα ας μιλήσω λιγάκι πιο σοβαρά (τόσο λίγο όσο πατάει η γάτα):
    Φιλεναδίτσα, τώρα τελευταία το έχεις ρίξει στις νοσταλγικές, συγκινητικές αναρτήσεις. Κάθε φορά, μας αποκαλύπτεις κατιτίς περισσότερο για τον εαυτό σου. Και όσο σε γνωρίζουμε, σε αγαπάμε περισσότερο. Φιλάκι στο μαγουλάκι :x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου το μικρό μου το Ασπασάκι μου! Τόσο μικρό κι όμως τόαο ώριμο:)
      Να σου στείλω κι άλλες ταινίες να μάθεις περισσότερα για την εποχή εκείνη μιας και ήσουν στα σπάργανα!!
      Όσο για τα γκομενάκια, σιγά μην μας αποπλανούσαν τα μαμούχαλα:) Είχα μαύρη ζώνη στο καράτε!!!
      Τα βιντεάκια στο you tube με τα παιδιά μας, είναι τελικά ένας τέλειος τρόπος διασκέδασης που συνδυάζει μουσική με αναμνήσεις!
      Σ'ευχαριστώ Ασπασάκι που είσαι e-φίλη μου και που σε λίγο θα γίνεις και real one:)
      "Λίγες μέρες μείνανε μάτια μου γλυκά"

      Διαγραφή
  21. Πολύ μου άρεσε η νοσταλγική σου ανάρτηση! Εννοείται ότι συχνά-πυκνά αναπολώ τα ανέμελα χρόνια της εφηβείας! Παρά το ότι ήμασταν εντελώς κιτς, περάσαμε πολύ καλά ε;
    Εντάξει, σε φαντάζομαι στο αυτοκίνητο να ακούς Ένα το χελιδόνι και να κοζάρεις το τεκνό από δίπλα και έχω λιώσει στο γέλιο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Ερμιόνη μου, κιτς ξε-κιτς περάσαμε πολύ καλά και γι'αυτό τώρα χορτασμένες απολαμβάνουμε την οικογενειακή μας ζωή:)
      Αυτό το σκηνικό με το "Ένα το χελιδόνι" όποτε συναντιόμαστε με την κουμπάρα μου (πλέον) το λέμε και το ξαναλέμε και οι άντρες μας κοροϊδεύουν!
      Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!!

      Διαγραφή
  22. Τέλεια ανάρτηση Δήμητρα!Μου θύμισες τα όμορφα, ξένοιαστα φοιτητικά χρόνια με τις εξόδους και τα ξενύχτια τα οποία δεν μπορώ να αντέξω τώρα. Για το δίπλωμα οδήγησης ταιριάζουμε πολύ,γιατί κι εγώ την επόμενη μέρα που έκλεισα τα 18 έδινα,αφού είχα κάνει νωρίτερα μαθήμαεα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κορδονετούλα!!! Πόσες σωφερίνες μαζευτήκαμε στην ανάρτηση τούτη!!!
      Αχ αυτά τα ξενύχτια! Απορώ με τις αντοχές μας τότε...και τώρα με την υπέρτατη κούρασή μας:)

      Διαγραφή
  23. Έγραψα ολόκληρο κατεβατό και μόλις πάτησα δημοσίευση κόπηκε το Internet, κλαψ!! θα στα πω από κοντά. Χαχαχα. Τι μου θύμισες βραδιάτικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άτιμο το ίντερνετ μας στέρησε την χαρά των αναμνήσεών σου συνομήλικη μου Σίνα!!! Περιμένω λοιπόν από κοντά να σε απολαύσω!!!

      Διαγραφή
  24. Τι ωραία ανάρτηση! Χρονικό κανονικό! Κι εγώ στα 90s ήμουν έφηβη, με μπότες βέρμαχτ, φουντωτά μαλλιά, βάψιμο και Ξύλινα Σπαθιά.. αααχ, ωραία ήταν!
    Φιλιά πολλά τρελιάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρονικό μιας μάνας!!! χα χα χα γέλασα με τον χαρακτηρισμό σου Βέρα!
      Θα ήθελα να σε θαυμάσω με το φουντωτό μαλλί, το έντονο βάψιμο και τις βέρμαχτ! Απίθανος συναδυασμός:)
      Καλημερούδια γλύκα!

      Διαγραφή
  25. Me encanta tu blog, es muy interesante y bonito, si te apetece podemos mantener el contacto. Besitos.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria Dolores welcome to my humble but crazy blog:)
      Thank you for yr visit and yr lovely words.

      Διαγραφή
  26. Δήμητρα θεά! Θέλω κι εγώ να δω φωτογραφίες απο τα παλιά οπότε ετοιμάσου τρελοκόριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μία μαζεύονται οι αιτήσεις για δημοσίευση παλιών φωτογραφιών! Αν καταφέρω να βρω κάποιες που να μην είμαι εντελώς "γκάου" θα σας τις δείξω άτιμες!!!

      Διαγραφή
  27. Δήμητρα είσαι απίστευτη! Το πρωί που ερχόμουν άκουγα easy 97,2 που βάζει συνέχεια τραγούδια "της εποχής μας (!!!!)", και σκεφτόμουν να γράψω μια ανάρτηση με παρόμοιο θέμα! Όπως λέει και ένα τραγούδι του Καρβέλα (ε ναι, μερικά παλιά ήταν ωραία) "τι ωραία που περνούσαμε, όταν ήμασταν 17....). Εμείς φεύγαμε με την κολλητή μου (μητέρα τεσσάρων τέκνων τώρα παρακαλώ) από Παγκράτι, με το starletάκι του μπαμπά της και πηγαίναμε βόλτες, όπως τις περιγράφεις, με καμάκι που έμενε στο πείραγμα στο φανάρι. Οι αφίσες της Μανίνας είχαν γίνει ταπετσαρία στα εφηβικά μας δωμάτια και στα ντοσιέ των αρχαίων και της άλγεβρας. Αχχχχχχχχχ τι ωραία ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούω και εγώ easy ειδικά απογεύματα ή βράδια γιατί βάζει όντως φοβερά κομμάτια που αγαπώ. Τι χορό κάνουμε κάποιες φορές με τα παιδιά...λιώνουμε σου λέω!!!!
      Εγώ πάντως περιμένω και τη δική σου ανάρτηση γιατί καθεμιά μας είναι διαφορετική στην αφήγηση και στις εμπειρίες που έζησε. Αυτός είναι άλλωστε και ο μαγικός κόσμος των bloggers...τόσο πολλά αλλά όλα τόσο ξεχωριστά!
      Σε φαντάζομαι με την κολλητή και το καμάκι των φαναριών! Χα χα χα πολύ καλά το έθεσες! Και ποιός/α δεν έχει καμακώσει/καμακωθεί σε κόκκινο φανάρι! Μια συνήθεια που βαστάει για πάντα!!!!

      Διαγραφή
  28. μολις βλεπω αναρτηση σου,ετοιμαζω καφε και καθομαι αναπαυτικα!!χαχα!!παλι καλε με την ηλικια σου τα εβαλες;χαχα!!ωραιες αναμνησεις!!! πολλα τα θυμαμαι κι εγω,μαλλον ανηκω στις πιο νεες(84 γεννηθείς)αλλα αγοραζαμε την Κατερινα η αδερφη μου κι εγω το αφισοραμα,ακουγα Αλεξια(!!!)και πηγαιναμε σε ενα δισκαδικο που εγραφε κασσετες...!!και ποσα ακομα!!!φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα ελπίζω να απόλαυσες το καφεδάκι σου χαμογελώντας:) Χαίρομαι που σου κράτησα παρεούλα!!! αχ αχ αχ είσαι τόσο μικρούλα. Αλέξια άκουγες και εσύ? Τα κορίτσια ξενυχτάνε λοιπόν!!! Μ'ένα μυστικό!
      Και όχι βέβαια, δεν τα έχω με την ηλικία μου. Ποτέ δεν τα είχα. Δεν ξέρω στα 40 (που πλησιάζουν) πως θα είμαι ή στα 50 αλλά προς το παρόν απολαμβάνω τη ζωή γιατί είναι υπέροχη!!!

      Διαγραφή
  29. Πόσο ωραία ήταν τότε!!!!!!Σε λάθος εποχή γεννήθηκα... :(...Τώρα αν δεν τα εχεις φτιάξει με κάποιον και είσαι 13-14 θεωρήσε ανώριμο ή άσχημο...Ας σκεφτούν όμως κάποιοι ότι όλη η ζωή είναι μπροστά τους για οτιδήποτε και αν θέλουν.Πρέπει στο σχολείο να είσαι δήθεν και πολλά άλλα για να μην παρεξηγηθείς.Οι δικές σας οι καλύτερες εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα "ερωτικά" Παναγιώτα μου μικρούλα, πάντα ήταν, είναι και θα είναι μπερδεμένα:) Δεν νομίζω ότι είναι θέμα εποχής.
      Κοίτα να περνάς όσο πιό όμορφα γίνεται και να κάνεις αυτό που θέλεις εσύ και όχι ότι σου επιβάλλουν κάποιοι "δήθεν".
      Φιλάκια πιτσιρικούλα.

      Διαγραφή
  30. Amazing post! Thanks for sharing:)

    Check out my blog: http://theprintedsea.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Ira for your warm words.
      I checked out your blog and it's so cute, fashionable and modern. Such a nice blog work:)

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφα ένοιωσα!
    Και παρά το ότι είμαι μεγαλύτερη, με έβαλες στο κλίμα
    της εποχής....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μια μεγάλη παρεά είμαστε. Μικροί, μεγάλοι δεν έχει σημασία.
      Σημασία έχει ότι περνάμε καλά. Πάντως όσο μεγαλύτερη κι αν είσαι, πέρασες από την εποχή αυτή ως νέα και χόρεψες σίγουρα στο ρυθμό του Staying alive:)

      Διαγραφή
  32. "...Τρίζουν τα πατώματα στο διάβα μας! Αμ πως!)."
    Μόνο τρίζουν; Κοντεύουν να βουλιάξουν, μετά από τόσα χρόνια σαπίζει και το ξύλο...

    Να είσαι καλά, μέ ξαναθυμήθηκα!:)))
    Κίσες
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοροϊδεύεις Ζαμπία θαρρώ???? Χα χα χα. Πες μου πως γίνεται όταν σε βλέπω (διαβάζω για την ακρίβεια) να γελάω????
      Χαίρομαι που "σε ξαναθυμήθηκες" γιατί και εσύ, όσο μεγαλύτερη κι αν είσαι, σίγουρα έχεις τρίξει πατώματα και έχουν σφαχτεί παληκάρια στα πόδια σου!!! Δεν ξέρω γιατί, αλλά έτσι πιστεύω:)
      Γειά σου Ζαμπία με τα ωραία σου!!!!
      Κίσες φρομ μι το!!!!

      Διαγραφή
  33. Moυ θυμισες ωραιες στιγμές...που περίμενα πως και πως να βγω το βράδυ ...να παω διακοπές με τις φίλες μου..
    ..αλλά και άχαρες στιγμές..γιατί όπως και ναναι δεν υπήρχε η "ωριμότης" που υπάρχει τώρα (λέμε τώρα).
    Αλλη φάση απλά..καθε μία με τα χρώματα και την γλυκύτητα της...
    Σ'ευχαριστούμε για το ταξίδι στην εφηβεία...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα φίλη Loulou, διακοπές με τις φίλες! Μεγάλο κεφάλαιο άνοιξες και χρήζει ολόκληρης ανάρτησης!!! Χα χα χα
      Ωριμότης???? Βαριά λέξη ξεστόμισες:)
      Εγώ σας ευχαριστώ που ταξιδέψατε μαζί μου....

      Διαγραφή
  34. :) :) Απολαμβάνω τόσο πολύ να σε διαβάζω!!Λέγε μας πιο συχνά ιστορίες Δημητρούλα μας!!
    Και κάνε fb για να μου στέλνεις τα μουσικά βιντεάκια όπως σήμερα!!χαχαχα το ήξερα το.. άσμα που μου έστειλες!! Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Ακόμα και όταν είμαι πεσμένη,βρίσκω πάντα λόγους να γελάω! το e-mail μου είναι kverigka@gmail.com (Αν πατήσεις στο όνομά μου το δείχνει στο google+) Επίσης διαπίστωσα ότι στην συνάντησή μας, θα είστε όλες μαμάδες και φρίκαρα λίγο που θα είμαι η μοναδική σε άλλη φάση!Αλλά αφού θα είσαι εσύ νιώθω λιγότερο άγχος! Τα τραγουδάκια που έβαλες εδώ είναι τέλεια..Το πρώτο είναι από τα δικά μου πολύ αγαπημένα και το δεύτερο του Κώστα!Και εννοείται πως η εποχή εκέινη ήταν πολύ καλύτερη αλλά είναι στο χέρι μας να την δημιουργήσουμε ξανά! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα αν κάνω και FB θα με χωρίσει ο σύζυγος!!! Ήδη το blogging μου τρώει όλο τον ελεύθερο χρόνο και μουρμουράει:)
      Χαίρομαι που μας "αρέσουν" τα ίδια πράγματα!!! Σ'έχω καταλάβει ότι μουσικά τουλάχιστον είσαι fun της εποχής εκείνης.
      Όσο για τη συνάντηση, μόνο για τα παιδιά μας δεν θα μιλάμε να είσαι σίγουρη! Θα έχουμε τόοοοοοοοσα άλλα να μοιραστούμε. Ωτοασπίδες αγόρασες εσύ??? Γιατί κάποιες άλλες (ονόματα δε λέμε) έχουν προμηθευτεί!!!

      Διαγραφή
  35. Λίγο πρόλαβα από εκείνη την εποχή!
    Μανίνα,την αναφέρει συχνά η μαμά μου..
    Καλοκ μήνα Δήμητρα:))
    Φιλιά πολλά και να γράφεις για να σε απολαμβάνουμε πιο συχνά ιστοριούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τα πετάς έτσι απότομα μικρούλα μου "Μανίνα διάβαζε η μαμά μου"!!! Χα χα χα
      Να είσαι καλά, γέλασα πολύ!!! Χα χα χα χα χα χα χα
      Φιλάκια πολλά Παριζιάνα μου:)

      Διαγραφή
    2. Είδες; σ' έκανα και γέλασες:))
      καλό σκ!!

      Διαγραφή
    3. "Μανίνα διάβαζε η μαμά μου!". Ντόοοοοοιιιιιινγκ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Δημητρούλα μου!!!!! Αχ τι να πρωτοθυμηθώ!!!!! Είναι τόσες πολλές οι αναμνήσεις.. θα προσθέσω τα τζην 50 νούμερα μεγαλύτερα από το κανονικό, τα elesse, τα κίτρινα μποτάκια, τους nirvana, τα μπαλνταφάν που πηγαίναμε, τα κρυφά πικ νικ, τα ερωτικά γράμματα που στέλναμε στο δημοτικό, τη μάζωξη πριν πάμε σχολείο με το παρεάκι και τα κρασάκια που πίναμε, τα μηχανάκια μας που δεν τα αποχωριζόμασταν χειμώνα-καλοκαίρι, τις κοπάνες για να πάμε στη θάλασσα... εντάξει, αν συνεχίσω θα γράψω μεγαλύτερο κείμενο κι από την ανάρτησή σου και δε λέει! χα χα χα... είσαι τέλεια, με πήγες στις ωραιότερες εποχές της ζωής μου! είσαι υπέροχη, πολύ γουστάρω αυτή την έμπνευση που είχες και έχεις!!! φιλάκια πολλά!!! ο γιόκας σου Θεός!!!! χα χα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευούλα μου καλή! Τι θυμήθηκες καλέ εσύ;;;; Πω πω πωωωω κοπάνες για καφέ ή μπάνιο, ellesse, τα τζην, τα ερωτικά ραβασάκια!!! Εκεί στην Κρήτη εσείς θα περνούσατε ακόμα πιό τέλεια κ ξέγνοιαστα!
      Σου στέλνω πολλά πολλά διαδυκτιακά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. έχω μνήμη, χαχαχχα... ωραία περνούσαμε. δεν το συζητώ!!! έχω τόσες φωτογραφίες, όποτε τις δω, πεθαίνω στα γέλια!!! εντάξει η λολίτα όλα τα λεφτά!!! χαχααχαχα.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Αχ Δημητρούλα μου τι όμορφα χρόνια, εγώ την εφηβία μου τη πέρασα στα 90's αλλά λατρεύω ότι έχει σχέση με 80's, έχω σχεδόν όλα τα τραγούδια εκείνης της εποχής καθώς επίσης έχω δει όλες σχεδόν τις ταινίες!!!Κάθε ανάρτησή σου είναι καταπληκτική!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου γλυκιά!!! 80s-90s είχαν πάνω κάτω τις ίδιες επιρροές σε μόδα μουσική και κινηματογραφο. Η μουσική και το σινεμά ήταν από τα αγαπημένα μου και τότε και τώρα. Πολύ χαίρομαι που μας άρεσαν τα ίδια!!!!

      Διαγραφή
  38. Καλησπέρα Δημητρούλα μου αγαπημένη!!
    Ε λοιπόν, τώρα που είμαστε και της τελείως ίδιας γενιάς όμως, σε νιώθω πιο δική μου χχαχαχαχααααα.
    Δε μου λες, το endless love, και τη γαλάζια λίμνη τα θυμάσαι;
    Τι όμορφη και νοσταλγική η ανάρτησή σου!
    Α!! τη Μανίνα και την Κατερίνα, αλλά και την σούπερ κατερίνα, τα διάβαζα κι εγώ!!!! Είχα βάλει και αγγελία για αλληλογραφία, και απέκτησα και δυο πολύ καλές φίλες από κει!! Δυστυχώς χαθήκαμε τώρα. Λες να πάω στο πάμε πακέτο; χαχαχααα
    Φιλιά πολλά αστέρι μου!!!
    Να έχεις έναν πανέμορφο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τρελιάρα μου Ροδούλα που αλληλογραφούσες κιόλας:) Είσαι φοβερή βρε παιδί μου!!! Αν πας στο πακέτο, σε παρακαλώ να με ενημερώσεις να μη χάσω το επεισόδιο:)
      Αν θυμάμαι λέει τη Γαλάζια λίμνη;;;; Την έχω δει εκατό φορές!!!!
      Φιλάκια τρελούτσικα και ενα σούπερ ρομαντικό Φλεβάρη σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  39. Τι γλυκιά νοσταλγική ανάρτηση!!! Βέβαια δεν έχω ιδέα από αυτά παρά μόνο στις ταινίες (γεννημένη '88) αλλά χάρηκα που τη διάβαζα!!! Η μόδα σας, πράγματι τραγική!!! Έχω ντοκουμέντα από τη μητέρα μου!! χαχαχα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Χριστινάκι η μόδα μας όντως κιτσαρία σε γενικές γραμμές πλην ελαχιστων εξαιρέσεων:)
      Είσαι και εσύ πιτσιρικούλα αλλά είμαι σίγουρη ότι τουλάχιστον τη μουσική εκείνη την ακούς μέχρι τώρα...duran duran, rolling stones, madonna, λατρεμένοι και αγέραστοι!!

      Διαγραφή
  40. μαλλον ζουσες σε αλλη εποχη κουκλιτσα μου τα 80ς δν ηταν καθολου αθωα. πολυ αθωοτητα βλεπω εδω στην αναρτηση και καπου μπερδευτηκα.
    αφου τα περνουσες καλα αυτο μετραει εχεις να διηγησε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί βρε Ιωάννα μου δεν ήταν αθώα;;; Ήταν όμορφες, ξέγνοιαστες, χωρίς τόσους κινδύνους εποχές. Περνούσα και τότε καλά γιατί χόρτασα ζωή αλλά και τώρα με την οικογένεια που εχω δημιουργήσει.
      Θα ήθελα όμωσ να ήταν λίγο πιό αθώα η σημερινή εποχή και να μπορούσαν τα παιδιά μας να χαρούν το παιχνίδι στους δρόμους και στις αυλές των σπιτιών, που τώρα επουδενί δεν μπορούν να απολαύσουν χωρίς συνεχή επιτήρηση. Φιλάκια σου στέλνω χρυσοχέρα.

      Διαγραφή
    2. καθε εποχη αθωα ειναι και τοτε ειχε κινδυνους και τωρα εχει θα αντεξουμε ολοι παντου εξαλλο ελληνες ημαστε προσαρμοζομαστε σε ολα

      Διαγραφή
  41. Εγώ πάλι αγαπώ τα 80s, 70s, 60s και γενικά την προ γέννησης μου εποχές!!!Απο που να αρχίσω απο την μόδα την μουσική το στυλ την διακόσμηση στο σπίτι!!Αγαπώ ρετρό!!!!
    Υπέροχη ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα σε γουστάρω Έλλη!! Λάτρης του ρετρό και εγώ και το σπίτι μου με πολλές επιρροές! Από τη μόδα κρατώ κάποια στοιχεία όπως τα πουά, τις μπαλαρίνες, τα τζην καμπάνες, κλπ.
      Έχω τρελλαθεί με την ταπετσαρία που έδειξες στο μπλογκ σου!!! Είσαι φοβερή!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη:)

      Διαγραφή
  42. Βρε βρε, τι ωραία απολαυστική ανάρτηση ήταν αυτή !!
    Κι εκεί που στο ξεκίνημα έτσι όπως το έθεσες νόμισα ήσουν γιαγιά, τελικά
    αναρωτιέμαι μήπως έχουμε και την ίδια ηλικία γιατί κι εγώ τα ίδια ακριβώς έκανα
    και διάβασα σούπερ Κατερίνα, και έρωτα με τον Ντανιελ son (χαχαχαχαχαχ) είχα -για λίγο μη φανταστείς...- και τα σταράκια μου φορούσα και τα doctor Martens και όλα !! Μόνο την κολόνια με τα νούμερα που είπες, δεν την ξέρω :( Έχασα κάτι καλό;

    Τι ωραία χρόνια ρε κορίτσι, τι ωραία και ανέμελα !! Αχχχχ
    Καλό σου απόγευμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Grandma Dimitra εδώ!!! Χα χα χα. Γέλασα πολύ! Μόνο εσύ σχολιάσες το κολπάκι που σας έκανα με τις πρώτες φώτο! Ντάνιελ son...που το θυμήθηκες βρε θηρίο???
      Για την κολώνια απορώ πως δεν την θυμάσαι...four seven eleven!!!! Δεν θυμάμαι τη μυρωδιά, θυμάμαι το μπουκάλι μόνο!
      Γειά σου Lyriel ή μπισκοτάκι όπως σε αποκαλούν:) Χάρηκα πολύ που σε e-ίδα!

      Διαγραφή
    2. Όχι ρε γαμώτο δε το θυμάμαι αυτό .. πάω να το γκουγκλάρω όμως γιατί θα σκάσω ;)

      Διαγραφή
  43. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Patrycja hi.
      Thank you for your visit and your nice words.
      You have a lovely blog. Your photos are so vivid and inspiring.

      Διαγραφή
  44. Χορεύυυυυυυυυωωωωωωωωωωω!!!
    Έβαλες δύο από τα πιο αγαπημένα μου βιντεάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Flashdance!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλεια ταινία!!!!!
    Όσο για το staying alive...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μ'αρέσει και το άλλο το βιντεάκι με το Τραβόλτα που περπατάει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου Peps!!! Χορεύεις και εσύ με τα αγαπημένα μας κομμάτια??? Χαίρομαι πολύ πολύ!!! Άντε να χάσουμε κανά κιλό με το χορό γιατί με τα γλυκά και τις συνταγές σας μας έχετε κάνει τροφαντούλες!!!
      Έχεις δίκιο. Και το άλλο με Τραβόλτα που περπατάει είναι μαγικό. Απλά ο μικρός έχει κολλήσει με τους μαλλιάδες:)

      Διαγραφή
  45. Τι τέλεια τραγούδια είναι αυτά! Χαιρετώ κι από δω "γειτόνισσα". Thanks για το χθεσινοβραδυνό delivery σπίτι μου. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειτονάκι μου καλώς ήρθες!!!! Πόσο χάρηκα που σε γνώρισα Σοφία! Μια μέρα πριν την Κυριακή δεν ήξερα τίποτα για σένα και το μπλογκοσπιτάκι σου και τώρα γνωρίζω την όμορφη και συγκινητική σου ιστορία αλλά φυσικά και το φανταστικο blog σου!!!
      Το 2013 έχει να γίνει πανικός στη μπλογκογειτονιά από τα σούρτα-φέρτα!!!!
      Θα τα λέμε πλέον συχνά:)

      Διαγραφή
  46. Nissan EΣΥ , nissan και γω , flashdance , , staying alive εμεις πάντως καρδούλα μου περναγαμε πολύ ωραία , θυμαμαι γιορτές και μέρες αποκριάς δεν ήταν λίγες οι φορές που πηγαίναμε κατευθείαν απο το ξενύχτι γραφέιο έπειτα απο ενα γρήγορο ντουζ , όχι βρε δεν γέρασες αλλα είναι πολλες οι έννοιες και χανεαι η διάθεση σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διάθεση δεν χάνεται...υπάρχει, το σώμα δεν ανταποκρίνεται:)
      Ώστε με nissan και εσύ έγινες σωφερινάκι Κάτια??? Συγκινούμαι!
      Ξενύχτι και γραφείο....άπειρες φορές! Τώρα που τα σκέφτεσαι δε νιώθεις ότι ήσουν σούπερ ήρωας με 0 ώρες ύπνο και ένα 12ωρο δουλειάς???

      Διαγραφή
  47. Καλε που πηγες και τα θυμηθηκες ολα αυτα!!!
    Ανασκοπηση στα 80'σ και βάλε λέμε.
    Κοιτα να δεις που πανω κατω όλες τα ίδια κάναμε και σκεφτόμασταν.
    Δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα ακομη ξενυχτω καθημερινες (οχι με την ιδια συχνοτητα) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δημητρούλα μου, αγαπημένη μου ηλ. φίλη, καλησπέρα!!!
    Σε περιμένει βραβείο στο σπιτάκι μου. Όποτε μπορέσεις, πέρασε να το πάρεις!! Κερνάω αγάπη και φιλία.
    Φιλιά πολλά!!!!
    Να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε σχολιάκι μόνο αν έχετε χρόνο. Αλλιώς χαίρομαι και μόνο που με διαβάσατε:)